SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Lemmikit

Go down 
+7
Piux
Tulilintu
Chrisuu
Zana
Sinttu
Awwaa
Elentharus
11 posters
AuthorMessage
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lemmikit Empty
PostSubject: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeWed Nov 10 2010, 21:21

Täähän täältä vielä puuttuukin, eli mun nykyinen 24/7 kiinnostus. drunken Itse pidän kaikista eläimistä, milteipä. Tällä hetkellä kotona vipeltää "vain" kaksi rottaa, mutta oikeasti olisi mielenkiintoa pariin kaniin, seeprahiiriin, neitokakaduihin, sokerioraviin (eli pussiliito-oraviin), ja vaikka pariin tuliliskoon.. No onneksi mulla kuitenkin on heinäallerginen äiti ja eläimille jonkin berran allerginen isäpuoli hidastamassa. Pelkät rotatkin on kyllä oikein mukavia, seurallisia ja vilkkaita (vaikka ovatkin jo rotiksi vanhahkoja).

Mutta siis: mitä eläimiä teillä on, millaisia ne ovat, mitä haluaisitte, pidättekö ylipäätäänkään eläimistä?
Back to top Go down
Awwaa

Awwaa


Male Number of posts : 206
Registration date : 2007-07-03

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeThu Nov 11 2010, 16:53

Kissaihminen olen. Aina on ollut talossa kissoja koko elämäni ajan, ja nyt on vain yksi ja se onkin 11 vuotta vanha, eli aikas vanha kissa. Ja kissoista pidän eniten, mutta myös koirat, puput jne. on varsin mukavia Smile
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeThu Nov 11 2010, 20:03

Kissaihminen täälläkin, henkeen ja vereen. Kuin myös meillä, talossa aina kissoja ollut, ja on edelleen. Sulan aina kun nään kissan, hellyttäviä elukoita, ja melko helppohoitoisiakin.

Tällä hetkellä meillä asustaa n. 8-vuotias maatiaiskissa Ollikolli, väriltään ruskeatiikeri. Kiltein ikinä tapaamani kissa, aivan uskomattoman ihmisystävällinen ja hyväkäytöksinen. Ei puhettakaan puremisesta ja raapimisesta.
Herra päätti muutta meille vuosia sitten, omatoimisesti käveli ovesta sisään hylättynä ja luurangonlaihana. : ( Ehkä hän on niin suuressa kiitollisuudenvelassa meille ruokinnasta, että käyttäytyy mitä kauneiten. Toisinaan kehrää vähän turhan kovaäänisesti, mutta pikkuvika. ; )

Muista eläimistä täytyy varmaan mainita hevoset, ratsastaja kun olen. Kauniita eläimiä kuin mitkä.


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 22:52; edited 1 time in total
Back to top Go down
Zana

Zana


Female Number of posts : 36
Age : 31
Registration date : 2008-07-29

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeTue Nov 16 2010, 20:00

Täälläkin yksi kissaihminen, oon aina pitänyt kissoja paljon kivempina kuin koiria, koirat ovat korkeintaan ihan kivoja :'D Kun synnyin, meillä oli jo yksi kissa, joka sittemmin kuoli vanhuuteen, ja alle puoden vuoden tauon jälkeen (ei se kissaton elämä vaan toiminut, vaikka ensin ajateltiin pitää pidempikin lemmikitön kausi) meille otettiin kaks pentua. Nyt nuo ovat jo isoja kolleja, eivät sentään ihan yhtä isoja kuin tuo Sintun kissa kuitenkaan, mutta yli viisikiloisia rontteja kuitenkin : D Kissat ovat kivan helppoja laiskalle ihmiselle, varmasti hankin itselleni sellaisen joskus :> Jotain hamsteria joskus halusin myös, mutta se jäi. Toki jotkut muutkin elukat voisi olla kivoja, mutta kissa on kivan helppo ja vaivaton elukka hoitaa sen lisäksi että on vielä suloinenkin :> Koiratkin osaa olla joskus ihan kivoja ja suloisia, silloin kun eivät hypi ja räksytä ja pompi ja pure, mutta tällaisia tapauksia tuntuu olevan aika harvassa, tai sitten mä en vain yksinkertaisesti ole koiraihminen, mitä en kyllä olekaan :'D
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeMon Nov 29 2010, 09:26

Meitsillä on 1 kissa nimelt Tiikeri ja koira nimelt Ninni.
Itse pidän enemmän kissasta, koska koira puree yhe vammasen takia.
Joten kisulinkanssa olen enimmäkseen , mutta kyllä korankin kans täytyy ollla.
Kyl mä silti siit välitän ja pidän. Käyn joka päivä sen kans lenkil. Iha kivaahan se on. Very Happy
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeWed Feb 09 2011, 18:40

Nyt on varaukset tehty uusista rotan poikasista : D Eli näillä näkymin meille on luvassa perheenlisäystä ensi kuun alussa : )
Back to top Go down
Tulilintu

Tulilintu


Female Number of posts : 130
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2011-01-19

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeWed Feb 09 2011, 19:36

Sinttu wrote:
Kissaihminen täälläkin, henkeen ja vereen. Kuin myös meillä, talossa aina kissoja ollut, ja on edelleen. Sulan aina kun nään kissan, hellyttäviä elukoita, ja melko helppohoitoisiakin. Siksi perustan kissoista enemmän kuin koirista.
Huom., laiskana en jaksaisi lähteä lenkille paukkupakkasessa ja kaatosateessa... Joten kissa sopii minulle, varmasti ostan itselleni kissanpojan ja angstaan sen kanssa kun jään ilman poikaystävää ikuisiksi ajoiksi...... : ))

Tällä hetkellä meillä asustaa n. 8-vuotias maatiaiskissa Ollikolli, väriltään ruskeatiikeri. Iso herra, painoakin lähemmäs seitsemän kiloa. (EI SAA NAURAA!) Kiltein ikinä tapaamani kissa, aivan uskomattoman ihmisystävällinen ja hyväkäytöksinen. Ei puhettakaan puremisesta ja raapimisesta etc.
Herra päätti muutta meille vuosia sitten, omatoimisesti käveli ovesta sisään hylättynä ja luurangonlaihana : (, ja on tosiaan sittemmin lievästi sanottuna saanut jälleen painoa lisää, hehe. Ehkä hän on niin suuressa kiitollisuudenvelassa meille ruokinnasta, että käyttäytyy mitä kauneiten. Toisinaan kehrää vähän turhan kovaäänisesti, mutta pikkuvika. ; ) Joku ihanin se on!!!! ♥

Muista eläimistä täytyy varmaan mainita hevoset, ratsastaja kun olen. Kauniita eläimiä kuin mitkä. Ja se vuorovaikutus hevosen ja ratsastajan välillä on jotain parasta, hienoin tunne kun sen saa toimimaan! Tykkään hevosista, mutta ehdottomasti ratsastan mielummin kuin hoidan niitä.

Kiva että täällä on kanssa kissojen ystäviä! Kotona on kanssa ollut kissoja aina. Nykyisessa kämpässäni tosin ei saa lemmikejä pitää, mutta kotona on sitten koiria ja kissoja! Itsekin olen enemmän kissojen ystävä! Twisted Evil Olen myös joskus ratsastanut! mutta siitä on aikaa kun viimeksi hevosen selässä ollut! ( alkoi käydä liian kalliiksi harrastukseksi Evil or Very Mad )
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeThu Feb 10 2011, 17:24

Tulilintu wrote:
Olen myös joskus ratsastanut! mutta siitä on aikaa kun viimeksi hevosen selässä ollut! ( alkoi käydä liian kalliiksi harrastukseksi :evil: )

Totta, kallistahan se on kuin mikä. Varusteista puhumattakaan, koko ajan saa olla ostamassa uusia housuja, hanskoja yms. kun ne hajoavat kovassa käytössä. : / Mutta en toistaiseksi ole joutunut kustantamaan kuluja, perhe maksaa. Ja sitä paitsi oma vikansa, itsehän äiti istutti minut hevosen selkään 6-vuotiaana.. : D Ratsastus onkin mun ja äitin yhteinen harrastus, yhdessä käydään ja samoilla hevosillakin pääasiassa. Mutta ollaan sentään eri ryhmässä, en minä niiden tätien ryhmässä voisi olla, meidän tunnit on hurjempia. : DD

En kyllä tosiaan tiedä mitä sitten tapahtuu, kun muutan pois kotoa. Päättyykö mun ratsastajan"urani" siihen, vai miten se kustannetaan... Onneksi siihen on aikaa.
Back to top Go down
Piux




Female Number of posts : 7
Age : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 2011-02-21

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeWed Feb 23 2011, 23:02

Kauheasti kissaihmisiä täällä!

Meilläkin oli kissa kun olin pienempi, se olikin hyvin hauska otus. Nykyään talosta ei kissaa löydy, mutta sen sijaan 9-vuotias koiraherra. Tuollainen labradorinnoutajan ja saksanpaimenkoiran iloinen sekoitus, jolle olen opettanut lukuisia turhia temppuja (osaa esimerkiksi avata kaikki mahdolliset ovet). Oikein veikeä yksilö tuo on, eikä ikä paina ainakaan vielä.

Hurtan lisäksi löytyy kolme marsua. Ne ovat oikein mukavia kavereita, paitsi kiljuvat varsin äänekkäästi ruokaa aina kun kuulevat jääkaapin oven aukeavan. Sapuska on noille se ykkösjuttu, ehdottomasti. Very Happy

Näiden omien lemmikkien kanssa puuhailun lisäksi käyn myös ratsastamassa. Omaa hevosta ei ikävä kyllä ole (vielä joskus tulee olemaan!), mutta auttelen tuttuja heidän hevostensa hoidossa ja ratsastuksessa useita kertoja viikossa. Tallilla tuleekin käytyä joka päivä. (:
Back to top Go down
Ziki

Ziki


Female Number of posts : 54
Age : 27
Paikkakunta : Hamina
Registration date : 2011-02-27

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 12:43

Kissaihminen täälä moi!

Omistan maailman mielestäni ihanimman kissan, jonka nimi on Suni, mut mää kutsun sitä pupuks O.o'', joo kyllä olen hiukka outo. Ainiin rotu on venäjänsininen ja ikää neidillä tuli 19.1 kolme vee täyteen. Asustelee välillä siskon luona Rollossa, mutta se asuu myös meilä aina semmoset 4kk : ).. I luv her !
Back to top Go down
http://mywordltempation.blogspot.com/
Raita

Raita


Female Number of posts : 64
Age : 28
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 2011-02-26

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 12:55

FuuuUUuu !
Äidillä on sekarotune koira nimeltään Leevi. Rotuja herrassa on Jackrusselinterrierietä ja Workinrusselia.
Isällä on mopseja joita en nyt tässä luettele :'D niit on paljon. Yli 5. Eniten on ollut jtn 14.. x)
Äidillä oli ennen gerbiilejä ja isällä oli kultainennoutaja ja lyhytkarvainen saksanseisoja.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeSun Feb 27 2011, 16:18

Kyllä noi kissat on ihania <3
Meiltä löytyy punainen maatiaiskissa, ikää tulee maaliskuussa kolme vuotta. Herra on aivan ihana, ja seurallinen, muttei tosin tykkää olla sylissä yhtään. Sen kanssa mä juoksen ympäri taloa Laughing ja leikin miltei päivittäin. Se on niin söpis ihana ihana ihana.
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeWed Mar 30 2011, 15:40

Uudet rotat tosiaan olleet kotona jo hyvän aikaa, Rapsukin ilahtui ja piristyi seurasta kovasti <3
Kita: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=175328
Kalma: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=175330
Caesar: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=175333
Mukavan kesyjä ja vilkkaita ovat, varsinkin Kalma ja Caesar viihtyvät paidan sisällä jsekä rapsutettavina : )
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeWed Nov 07 2012, 12:03

Lisko lajiltaan sinikieliskinkki. Se on jo 10 vuotta ja sen pitäs elää 30 vuotiaaks..se oli hirvees kunnos ku se tuli mulle. Sillä oli silmätulehdus ja suussa joku ihme tulehdus.. Sitä ei oltu ollenkaa autettu ku se loi nahkaansa ni sillä oli melkei muurautunu toine silmä umpee..onneks sain sen ni nyt se voi hyvin...ja aion ostaa vielä päivägegon tai leopardigegon Wink)
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeMon Nov 26 2012, 18:39

Uusia ötököitä taas! Very Happy


Tuiske: http://www.petsie.fi/pets/238930-tuiske-rotta-sileakarvainen-sk
ja Ninja: http://www.petsie.fi/pets/238931-ninja-rotta-sileakarvainen-sk

Aivan ihania vauvvoja<3 Kesympää ja sosiaalisempaa saa hakea.

Terkkuja Tuiskeelta, pikkukisu viettää mieluusti aikaansa siliteltävänä ja jahtaamalla höyheniä minuuttikaupalla<3
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeFri Dec 14 2012, 12:20

Löytyy koira.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeThu Dec 27 2012, 23:23

Elentharus wrote:
Uusia ötököitä taas! Very Happy


Tuiske: http://www.petsie.fi/pets/238930-tuiske-rotta-sileakarvainen-sk
ja Ninja: http://www.petsie.fi/pets/238931-ninja-rotta-sileakarvainen-sk

Aivan ihania vauvvoja<3 Kesympää ja sosiaalisempaa saa hakea.

Terkkuja Tuiskeelta, pikkukisu viettää mieluusti aikaansa siliteltävänä ja jahtaamalla höyheniä minuuttikaupalla<3

<3

Meiltä löytyy maatiaiskissaherra täältä kotoa. Aivan ihanan luonteen omaa, ihan paras suoraan sanottuna :3
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeSun Apr 07 2013, 20:01

Taas yksi uusi lapsi Smile Kaverin poikasia, kävin pyörittelemässä niitä jo kaks ja kolmiviikkosina. hirveen vaikee oli päättää minkä ottaisin kun yheksän tyttöä katseli nappisilmillään ja kelli sylissä, mut Salama oli masukuvion takia pakko saada Very Happy Poikueella on vieläpä Harry Potter aiheiset viralliset nimet.

http://www.petsie.fi/pets/250295-salama-rotta-sileakarvainen-sk

Enää ei tartte hakee sosiaalisempaa kuin Ninja ja Tuiske, tää on vielä kesympi, tai ainakin näin viisviikkosena yhtä kesy kuin ne kuuskuisina Very Happy
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitimeSun Oct 13 2013, 16:36

Ja taas pitää päivittää eläinlaumaa! Salaman jälkeen kuukautta myöhemmin tuli ylisöpö hörökorvarotta Elli, myös samoilta kavereilta. Hänestä on kasvanut iso möllikkä ja oikein johtaja-ainesta!

Keittiössä taas pomppii kääpiöluppa Remu "Haisu"Aaltonen, joka tykkää nuolla ihmisiä ja syödäRazz
Back to top Go down
Sponsored content





Lemmikit Empty
PostSubject: Re: Lemmikit   Lemmikit Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lemmikit
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: