SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?

Go down 
+6
Sinttu
Lare
Joni Master
Ewwu
Monstermama
Nickki
10 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon Dec 22 2008, 17:16

Mie oon uusi täällä ja tässä ois maistiasta meikän tarinasta.
Tässä tarinassa on Stalalle tai no niin Sampsalle tuttuja nimiä. Päätös jää kuitenkin teille itsellenne ovatko ne keitä luulette. Minä en sitä päätä vaan sinä. Rakentavia kommentteja otan vastaan en loukkannu olettehan te täällä kauemmin olleet ku minä Stala
Olipas dramaattinen alku. tongue Very Happy No kuitenkin. Tässä tarinassa sattuu ja tapahtuu. Rakkautta on ilmassa ja ystävyys suhteet joutuvat koetukselle. Joko alko kiinnostaa? Jos kyllä niin tässä olkaa hyvä:

Onko meillä tulevaisuutta?



Astala seisoo parvekkeella ja katselee kesäyöhön. Pariskuntia kävelee käsikädessä kesäyön hämärässä. Linnut laulavat vielä vaikka kello lähenee kohta puoltayötä.
Sampsa on kutsunut kaverinsa kylään, mutta kukaan ei ole tullut vaikka tuloajaksi sovittiin yksitoista. Hän huokailee ja kehtasi avata jopa olusen siinä odotellessa.
"Ei niistä paukapäistä näköjään kukaan jaksa tulla!" Sampsa huokaisi ja laski pullon huulilleen juuri kun hänen yksiönsä ovikelloa soitettiin.
Sampsa purskautti oluen vahingossa lattialle ja lievästi kiroen meni aukaisemaan oven.
Ovella seisoi suurin osa kutsutuista. Tomi, Leena, Jussi, Samer, Erna ja kaksi Samia. Wolking ja Keinänen.
"Mikä ihme teillä kesti?" Sampsa kysyi helpottuneena.
"Noh totaa.. piti noutaa paria pummia tosta matkalta!" Tomi sanoi ja osoitti
Wolkingia ja Keinästä.
Erna oli Wolkingin kainalossa ja Keinänen nojaili ovenkarmiin.
"Saahaanko me tulla sisään vai seistäänkö me koko ilta tässä?" Jussi naurahti ja kilisytti "mäyräkoiraa" vasemmassa kädessään.
Sampsa jäi tuijottamaan häntä.
"Samppa hei huhuu!" Leena huusi ja huitoi kättään Sampsan naaman edessä.
"Ai joo...joo joo tulkaa sisään" Sampsa havahtui ja meni tulijoiden edestä.
Tomi rynnisti ensimmäisenä Jussi, Samer ja Leena perässään. Keinänen kipitti Leena perässä ja paukautti oven Ernan ja Wolkingin nenänedestä kiinni.
"V*ttu!" Wolkingin ääni kaikui rappukäytävässä.
Kaikki alkoivat nauramaan ja Sampsa avasi oven ja päästi pariskunnan sisälle.
"Älä huuda rapussa!" Tomi väläytti Wolkingin istuttua Ernan kanssa Sampsan sängylle mikä oli olohuoneen nurkassa.
"Miten täällä mahtuu mitenkään juhlimaan?" Samer kysyi tutkiessaan kirjahyllyä.
"Tilaa vaatiessa tehdään vaan tilaa. Tänne on sitä paitsi tulossa vielä viisi ihmistä" Sampsa sanoi parvekkeelta.
"Ketä tänne muka vielä tulee?" Keinänen murahti sohvalta.
"Nene.."
"Nene?" Samer ihmetteli.
"Heidi." Sampsa korjasi ja jatkoi:
"Niko, Sami, Renska ja Pate"
"Joo ollaan me aika hyviä jos/kun me tänne mahutaan" Jussi sanoi sohvalta.
Sampsa nyökkäsi vaikka ei kuullut mitä Jussi oli sanonut.
Juhlat alkoivat rauhallisesti sohvilla ja ties missä löhöillen. Tunnin kulutta Tomin ja muiden saapumisen jälkeen ovikello soi jälleen. Ovella olivat loputkin kutsutuista.
"Moi rakas!" Nene tai no niin Heidi sanoi ja hyökkäsi Sampsan kaulaan ja suukotti tätä poskelle.
"Move please!" Pate karjaisi muiden takaa.
Sampsa väisti vieraiden tieltä ja jäit Heidin kanssa hetkeksi eteiseen.
"Miten meillä menee?" Heidi kysyi niin kuin aina heidän tavatessa.
"Eiköhän meillä mene" Sampsa tuhahti.
"Onko kaikki ok, kulta? Yleensä sä vastaat että loistavasti..."
"On on ok. Kaikki on..." Sampsa vilkaisi taakseen ja näki Jussin menevän keittiöön.
"Hyvin."
"Sä sanoit viimeksikin eiköhän meillä mene. Kulta, mikä on?" Heidi intti ja piti Sampsaa kädestä.
"Äh.. älä intä. Kaikki on hyvin!" Sampsa sanoi kiskaisi kätensä vapaaksi ja meni keittiöön jättäen Heidin yksin eteiseen.
Keittiössä Jussi oli ottamassa vettä hanasta Sampsan tullessa sinne.
"Moro. Mihin sä Nenen jätit?" Jussi kysyi ja löi ystäväänsä leikkimielisesti selkään.
"Hm.. tuolla se kai on olohuoneessa" Sampsa vastasi ja huokaisi syvään.
"Mikä on?" Jussi kysyi ja laittoi lasin tiskialtaaseen mikä tursusi likaisia asioita.
" Eäh.. kuhan vaan väsyttää" Sampsa sanoi ja sitten he liittyivät muiden seuraan olohuoneeseen.
Sielä alkoi olla ahdasta. Erna ja Wolking olivat näköjään suoriutuneet omille jatkoillensa. Sampsa istui Heidin kanssa sändyllään ja seurasi kun osa jäljellä olevasta porukasta tanssi.
Heidi nousi vähän väliä täyttämään lasiaan boolilla. Sampsa oli huolissaan sillä Heidi kun ottaa viinaksia meno saattoi mennä vähän ylitse.
Kolmannen kerran Heidin tultua takaisin Sampsan viereen Heidi yritti suudella poikaystäväänsä mutta Sampsa vetäisi itsensä pois Heidin otteesta.
"Hei. Nyt kyllä sanot mikä on? Sä oot ollu koko illan ja ties kuinka kauan tommonen... tommonen ei Sapmsamainen!"
Musiikki pauhasi niin kovaa, että Sampsa ei kuullut puoliakaan Heidin sanoista. Hän oli itsekkin sen verran humalassa että ei oikein jaksanut reagoida mihinkään. Olo oli kuin hän olisi ollut pilvessä raskaat painot jaloissaan.
Heidin sanat olivat vain taustahälinää musiikin mukana. Sampsa vain tuijotti tanssivia ystäviään. Lähinnä Jussia.
Sitten yhtäkkiä Sampsa tunsi läimäisyn kasvoillaan. Hän havahtui transsistaan.
"Mitä v*ttua sä Nene touhuat?" Sampsa huusi musiikin pauhun ylitse.
Tanssijat pysähtyivät ja jäivät tuijottamaan huutavaa Sampsaa. Kaikki tapahtui kuin hidastetussa kohtauksessa elokuvassa.
Heidi itki ja huusi Sampsalle. Sampsa huusi. Heidi nousi sängyltä ja yritti poistua, mutta Sampsa esti häntä ja sai uuden läimäisyn kasvoilleen. Sampsa lensi selälleen sängylle ja Heidi kiiruhti eteiseen, otti takkinsa ja paukautti ulko-oven niin kovalla voimalla kiinni, että eteisen seinällä oleva huonosti kiinnitetty naulakko rysähti alas.
"Pitäiskö meidän lähteä?" Renska sanoi varovasti.
"Tehkää mitä lystäätte! Mua ei kiinnosta!" Sampsa karjaisi välinpitämättömänä ja vajosi sänkynsä pohjalle.
Hän itki.



Hän itki.

Tässä oli tämmönen pieni pätkä. Antakaa palautetta niin tiedän jatkanko tätä! Kiitos Nam! bounce

Jatkan tähän vanhaan tätä kun tuli tylsää:

Niko pysäytti musiikin ja lkoi siivoamaan sotkuja muiden kanssa.
"Menkää ny vaan ja antakaa niitten paskojen olla!" Sampsa huusi kasvot haudattuna tyynyyn.
Leena laski lädestään lasin pöydälle, mutta liian reunalle. Se tippui lattialle ja hajos palasiksi.
"Anteeks Sampsa!" Leena sanoi hätääntyneenä.
Sampsa ei ragoinut tapahtuneeseen.
"Jospa te nyt vaan lähette. Mä jään tänne Sampsan kanssa" Niko sanoi.
Kaikki nyökkäsivät ja häipyivät yhtä aikaa ulos.
Jussi astui viimeisen askeleen ulos ja katoi ylös Sampsan kämpän ikkunaan mikä sijaitsi kolmannessa kerroksessa.
”Tuu ny Eiska! Kyllä ne siellä pärjää!” Tomi huusi Jussille.
Jussi alkoi tutkia taskujaan.
”Mä unohin avaimet. Mun pitää hakee ne et mä pääsen himaan!” Jussi huusi Tomille.
” Selma. No hyvät yöt sitten!” Tomi huusi Jussille mutta Jussi ei enää kuullut sillä hän juoksi jo rapuissa.
Sillä välin kämpässä. Niko puhui Sampsan kanssa Heidistä
”Mitä toi äskönen oli?” Niko kysyi.
”En minä… en minä tiiä! Nene vaan menetti hermonsa ku se ei saanu yhtä vaivasta pusua!”
Jussi oli kolmannessa kerroksessa ja huomasi Sampsan kämpän oven olevan auki. Hän hiipi sisään ja näki avaimensa lattialla. Hän poimi ne ja oli juuri lähdössä kun kuuli Sampsan mainitsevan nimensä.
”Jussi.. Jussin vika tää kaikki on!”
Jussi ihmetteli. Mitä hän oli tehnyt? Hän päätti jäädä kuuntelemaan.
”Jussi? Miten se nyt liittyy tähän mitenkään?” Niko hämmästeli.
”Jussin takia mä Nenelle huusin”
”Mitäh? Jussin takia?”
”Nii. Jussin takia. Mulla ei oo pitkään aikaan ollu tunteita Nenee kohtaan…
”Vaan?”
”Mulla on tunteita…”
”Kerro ny? Kuka se uus bööna on? Onks se Leena?”
Sampsa puisteli päätään.
”Ei. Ei se oo Leena. Ei se oo likka.”
”Täh? Ei oo likka? Onks se sit… jätkä?”
Sampsa nyökkäsi.
”Älä ny sano et se on…”
Sampsa nyökkäsi taas.
”Kuka?” Jussi sanoi vahingossa ääneen.
”Jussi? Oot sä vielä täällä?” Niko havahtui ääneen.
Jussi ryntäsi nopeasti rappuun ja juoksi rappuset alas niin nopeasti kuin pystyi.
Niko meni eteiseen.
”Kuka hitto se oli? Hei ovi on auki!”
Niko oli jo menossa jo rappuun kun Sampsa huusi:
”Anna olla! Se oli kuitenki vaan toi naapuri utelias teini”
Niko sulki oven ja meni takaisin olohuoneeseen.
”Mä vilkasen ikkunasta jos se vaikka juoksis tuolla. Niin tiietään ketä läksyttää huomenna” Niko sanoi ja meni ikkunalle.
Jussi juoksi minkä kintuistaan pääsi.
”Jumalauta jos se Niko huomas mut!” hän ajatteli.
Jussi juoksi edelleen ja hänen kääntyessään kaupungille hän katsoi Sampsan ikkunaan. Siellä oli joku hahmo.
”Voi v*ttu” Jussi puheli itsekeen ja jatkoi juoksuaan niin kauan että saapui kadun päähän.
”V*ttujen v*ttu” Jussi manasi hengästyneenä.
Niko sulki sälekaihtimet.
”No oliko se siellä?” Sampsa kysyi istuessaan lattialla.
Niko nyökkäsi ja sanoi:
”Oli siellä joku, mutta en usko että se oli naapurin teini sillä se juos kauheata vauhtia keskustaan”
Sitten Sampsa nousi ylös ja sanoi hiljaa:
”Mä oon rakastunu Jussiin”
Niko nielaisi ja meni ystävänsä viereen.
”Jussiin?”
Sampsa nyökkäsi jälleen.
”Jussiin:”



ho hoo... ehkä mie jatkan tässä joskus! Very Happy


Last edited by Nickki on Mon Dec 22 2008, 20:50; edited 3 times in total
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon Dec 22 2008, 17:43

Kiva kun tulee uusi tyyppi joka jaksaa jatkaa kirjoittelua. Vanhat kun ovat jo vähän.. (juu, allekirj. mukaan lukien)

Mielenkiintonen alku. Mitäs se Sampsa katteleekaa? Mutta kerrohan sinä. Mä luen. Smile
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon Dec 22 2008, 18:08

Heiii!<3

Täähän on perkeleen hyvä! ♥ Meitzi tykkää:> Mihis Sampsa oikeen kyylää? Kerro sää ja nopeesti. virheitä löytyi, mutta niitä oli paljon, mutta en jaksa sakottaa niistä sua.

JATKOA! <3
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon Dec 22 2008, 20:32

Ihan jees.
Back to top Go down
Lare




Male Number of posts : 132
Age : 29
Paikkakunta : Mikkelikikkeli
Registration date : 2007-07-20

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeTue Dec 23 2008, 13:54

Tervetuloo vaan tänne!

Alku oli pelottava. Ihan hyvä, jatka vaan.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeTue Dec 23 2008, 18:03

Ajattelin ensin etten vaivaudu lukemaan mitään, mutta vilkaisin kuitenkin ja kyllä kannatti!
Niin siistiä päästä lukemaan jotain uutta, nuo muutamat ficit täällä ovatkin tauolla tms.
Ja asiaan, ensivaikutelma oli hyvä. Kauheen selkeetä, helppolukusta kivaa tekstiä, luin ihan innoissaan.
Quote :
”Ei. Ei se oo Leena. Ei se oo likka.”
”Täh? Ei oo likka? Onks se sit… jätkä?”
Sampsa nyökkäsi.
^ Mutta, sä teit juuri sen mitä kaipasin! ^-^

Mitäs muuta sitten, hahmot vaikuttavat jotenkin hirveän tutuilta ja kivoilta joo. . . (; Ja kaikin puolin muutenkin tykkään. Että turha kysyä enää, että haluanko jatkoa. No tottakai, ja mitä pikimmiten,
eikös vain?

Tervetuloa vaan kovasti tänne!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:11; edited 1 time in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeSat Dec 27 2008, 14:58

Kuulostaa hyvältä tarinalta! Kiva kun saatiin jotain uutta lukemista tänne ficcipuolellekin. Kirjoitusvirheitä oli melko paljon ja tarina oli joissakin kohdin hieman sekavaa, mutta ei se paljoa haittaa, koska osaat kirjoittaa muuten selkeästi. Idea tuntuu mukavalta, eli laitahan jatkoa Smile
Back to top Go down
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: do dii..   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeFri Feb 13 2009, 21:27

Sampsa heräsi omasta vuoteestaan Niko vierellään.
"Mitähän mä tein eilen? Missä muut on?" Sampsa voivotteli päätään pidellen.
Hän nousi sängyltään ja meni keittiöön missä haisi aivan tunkiolle hirveän astiavuoren vuoksi. Sampsa keitti kahvia ja hetken etsinnän jälkeen hän löysi kuin löysikin itselleen puhtaan mukin.
"Pitäisi varmaan siivota..." Sampsa katseli ympäri keittötä.
"äh.. en varmana jaksa."
Tunnin Sampsa istui keittössä ja sitten hän apaattisena tallusti suihkuun Nikon vielä nukkuessa sängyllä räkäposkella.
Niko heräsi siihen kun hän tippui lattialle suoraan parin olutpullon päälle. Hetken hän sitä kirosi ja sitten hän meni keittiöön ja keitti itselleen uutta kahvia sillä hän ei ollut aivan varma kauan tuo kahvi oli siinä kahvipannussa seissyt.
"Täällä on pakko siivota" Niko ajatteli ja alkoi täyttämään astianpesukonetta.




en kerkee jatkaa enempää mutta kyllä tässä jossakin vaiheessa ku hiihtoloma alkaa Very Happy


Last edited by Nickki on Sun Feb 15 2009, 19:49; edited 1 time in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeFri Feb 13 2009, 22:27

Kivakiva kun sait jatkoa kirjoitettua. Vaikkakin hieman lyhyen pätkän pistit, mutta parempi se on kuin ei mitään. Suosittelisin sua lukemaan tuon itse vielä muutaman kerran läpi, että huomaisit samat kirjoitusvirheet, jotka pisti mua pahasti silmään. Mutta muuten hyvä, pistähän jatkoa. Smile
Back to top Go down
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: jatkuu ;D HUOMIO! JATKOIN TÄHÄN NÄIN!!!   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeTue Feb 17 2009, 21:42

Sillä välin Tomi asunnossa Jussi herää Tomin kuluneelta nahkasohvalta. Tomi istuu vieressä nojatuolissa ja katselee telkkarista lastenohjelmia.
"No niin.. heräsithän sä" Tomi tokaisi krapulaiselle Jussille.
"Hehhe. voitko lainata taksiin rahaa? Mä en ottanutkaan omia avaimia sieltä Sampsalta eilen..."
"Joo mä tiedän että noi ei oo sun.. Tossa on kymppi. Kyllä sä sillä varmaan pääset Sampsalle takas..." Tomi sanoi ja antoi Jussille 10 euron setelin.
"Kiitti. Mä lähenkin tästä saman tien. Voitko sä soittaa?" Jussi kysyi samalla kun napitti kauluspaitansa nappeja.
Tomi nyökkäsi ja Jussi pääsi lähtemään viiden minuutin päästä. Niko oli juuri istahtanut takaisin sohvalle ja avannut television kun ovikello soi.
"Kuka hemmetti siellä tähän aikaan.."
hän katsoi kelloaan.
"ai noh... on se näköjään aika paljon" hän naureskeli itsekseen.
Oven takaa paljastui Jussi.
"Öh.. huomenta. Mä tulin tuomaan näitä avaimia. Kun ei nää ollukkaan mun. Otin ne eilen epähuomiossa kun lähettiin niin kiireellä." Jussi selitti ja hänen ääni kuulosti ahdistuneelta.
"kävitkö sä täällä vielä eilen? Sen jälkeen kun lähit muitten kanssa?" Niko haasteli enemmän ahdistuvaa Jussia.
"En! En.." Jussi sanoi paniikissa.
"Mikä sulla on" Niko kyysi.
"Ei…ei mikään.."
"o-k-e-i. Tuu sisälle. Sampsa on vielä suihkussa."
Jussi asteli sisään ja huomasi tällä kertaa omat avaimensa Sampsan eteisen pöydällä. Hän otti ne ja laittoi vaihtuneet pöydälle.
"Mikä Sampsalle tuli eilen?" Jussi kysäisi istuutuessaan keittiössä jakkaralle.
"Tota.. Sampsa on vähän.. Se meinaa jättää Nenen."
Jussi katsoi ihmeissään ystäväänsä.
"Jättää Nenen? Mutta.. miks ihmeessä?"
Niko mietti hetken vastaustaan Jussin kysymykseen, mutta hetken mietittyään hän vastasi:
"Sampsa on ihastunut suhun"
Jussi tuijotti silmät selällään Nikoa. Parahiksi Sampsa oli juuri tullut suihkusta ja kuuli mitä Niko sanoi.
"Niko... Häivy!" Sampsa sanoi matalalla ja vihaisella äänellä.
"Anna anteeks Sam.. En mä..." Niko sanoi säikähtäneenä.
"Menkää pois! häipykää molemmat!"
Jussi ja Niko lähtivät ovea kohti vähän vastentahtoisesti.
"Niko vaan vastas mun kysymykseen, kun mä kysyin. Älä Sampsa oo vihanen" Jussi puolusti jo alaovella menevää Nikoa.
"Se on ihan ok että... tykkäät musta... mut..."
Jussi yritti sopertaa, mutta Sampsa keskeytti.
Hän suuteli Jussia. Suudelma tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sampsa irrotti otteensa Jussista ja katsoi tätä kauhuissaan:
"Jussi.. mä en...."
Sampsa ei sanonut lausettaan loppuun. Hän vain sulki oven hölmistyneenä Jussin edestä.
"Totaa noin.." Jussi sanoi.
Sampsa kuuli Jussin askelten äänien vaikenevan ja ulko-oven pamauksen. Sampsa istui eteisessä oveen nojaten.
"Mitä mä just tein?"

Jussi istui Nikon autossa apukuskin paikalla ihan hiljaa. Hän vain tuijotti edessäpäin vilahtavia maisemia.
”Mitä Sampsa sano sulle?” Niko sanoi rikkoen hiljaisuuden.
Jussin sisällä läikähti.
”Se suutl.. Se vaan hääti mut pois, kun yritin puolustaa sua.
”Ai jaa..” Niko tuhahti.
He ajoivat vähän matkaa ja sitten jalkakäytävällä heitä tuli vastaan tuttu hahmo.
”Hei Nene!” Niko huudahti ja pysäköi auton kadun varteen Nenen eteen.
”Nene moi!” Niko hiukkasi.
Nene toisin sanoin Heidi kipitti autolle.
”Moi. Ootteko tietoisia missä kunnossa Sam on?”
”Joo se on vähän sekaisin siitä teijän riidasta” Jussi sanoi.
Heidi irvisti.
”En mä tiiä kannattaako sinne mennä…” Niko lopetti Jussin aloittaman lauseen.
”Meen silti. Oon tosi pahoillani siitä riidasta. Anteeks jos pilattiin teijän muidenkin ilta.” Heidi sanoi vähän vaivautuneena.
”Ei siinä mitään. Kellekkään ei kuitenkaan sattunu mitään. Se on pääasia” Jussi sanoi ja hymyili vienosti.
”Mutta mä jatkan matkaa.. Heipä hei ja kertokaa muille terveisiä kun näättte” Heidi sanoi ja lähti kipittämään samaan suuntaan mistä Jussi ja Niko olivat tulleet.
”Joo.. sanotaan. Morjens” Niko huusi Heidin perään ja sitten he jatkoivat matkaansa Jussin asunnolle mihin Jussila oli tällä kertaa avaimetkin.


Last edited by Nickki on Mon Feb 23 2009, 21:08; edited 2 times in total
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeWed Feb 18 2009, 16:21

Hieman sekavalta kuulosti ja kirjoitusvirheitä oli vieläkin melkoisesti, mutta lukeehan tuota silti. Eli pistä jatkoa, mä ainaki oon lukemassa Smile
Back to top Go down
Cemira

Cemira


Female Number of posts : 37
Age : 30
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2008-07-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon Feb 23 2009, 21:35

Juu, ihan hyvä. Voisit ehkä laittaa tarinaan enemmän kuvailua, kun teksti tuntuu olevan pääasiassa dialogia. Mutta jatka vaan, hyvä juoni tässä tarinassa! Smile
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeTue Feb 24 2009, 20:26

Kiva kun sait jatkettua tätä taas!
Oikein hyvältä vaikutti, nyt kun sait yhdistettyä tuollaisen pitkän pätkän.
Tosi kiva on siis lukea tuollaista helppolukuista selkeää tekstiä (niin kuin jo aiemmin sanoin) ja näin, eikä siellä pahemmin ollut kirjoitusvirheitä. Mitä nyt jotain pieniä ehkä, mutten niistä jaksa välittää. Näin on hyvä, jatkoa kun taas saisi, kiitos! (;

Eli mä tykkään, erittäin paljon, toi Jussi/Sampsa -tsydeemi on oikein kiva juttu.
Haluaisin tietää mitä pikimmiten mitä Jussi nyt on mieltä.

Jos jotain parannettavaa voisi olla, niin aina voi kuvailla enemmän henkilöiden ajatuksia, tapahtumapikkoja etc. mutta näinkin oikein hyvä, eli jatkosta tykkäisin!


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:10; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeThu Mar 26 2009, 18:05

*silmät o silleen teelautasen kokoset* Nytten mä kyllä tippusin tuolita alas, jeesus Saana mitä tekstiä!(parempaa mitä mun omani) Sampsa...se vaan suuteli Jussia. Q___Q
Nickki wrote:
Se on ihan ok että... tykkäät musta... mut..."
Jussi yritti sopertaa, mutta Sampsa keskeytti.
Hän suuteli Jussia. Suudelma tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sampsa irrotti otteensa Jussista ja katsoi tätä kauhuissaan:
"Jussi.. mä en...."
^^Uullalaa! Sampsa menee suoraan asiaan! affraid

Mutta joo nyt en ees löytännyt virheitä, mutta voi johtuu siitä että mua väsyttää liikaa Embarassed Mutta jatko!♥ Stala

-Stalantypy-
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeThu Mar 26 2009, 18:25

Tititiidiidi moi tulin spämmäämään. Hei vaan.


Ja asiani kuuluu näin;
tykkään tästä liikaa, tiesittekö? ♥ Jatkuuko tämä milloin? Se olisi kiva. Kiitos.
Back to top Go down
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Hehee..   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeWed Apr 08 2009, 20:40

Jatkanpa pitkäs aikaa Very Happy Olkaapa hyvä:

Jussi oli aika hiljainen koko loppu matkan. Hän vain mietti mitä oli kokenut äsken.
"Miten Sampsa nyt noin paljon suuttua? Ei se koskaan oo ollu noin vihanen mistään!" Niko ihmetteli ääneen.
Jussi vilkaisi ystäväänsä väsyneesti. Hän aukaisi suunsa sanoakseen jotain, mutta sulki sen saman tien. Nyt ei olisi oikea aika kertoa. Ei ihan vielä.
”Sampsa sais kyllä ite kertoa..” Jussi sanoi vahingossa ääneen.
”Mitä sanoit?” Niko kysyi.
”Ai mitä mitä?” Jussi kysyi ihmeissään.
Hän ei tajunnut, että oli puhunut äsken ääneen.
”Sanoi Sampsasta jotain” Niko tokaisi ja parkkeerasi auton Jussin talon pihaan.
”ääh.. unohda. En sanonut mitään. Kiitos kyydistä!.” Jussi sanoi vaivautuneena ja ponkaisi nopeasti ulos punaisesta Toyotasta ja juoksi yksiönsä ovelle mikä sijaitsi erään rivitalon päässä. Hän alkoi kaivamaan kiivaasti avaimia taskustaan.
”Ole hyvä vaan.. ootko Jussi ok? Niko huusi Jussin perään.
”Oon oon. Heippa!” Jussi huusi ennen kuin sulki kämppänsä oven.
”Nyt on kyllä jotain tekeillä” Niko ajatteli itsekseen ja starttasi autonsa.
Samaan aikaan jälleen Sampsan asunnolla. Heidi oli Sampsan oven takana.
”Sam kulta. Oletko kunnossa? Jussi ja Niko kertoivat että.. olet hieman murheellinen siitä meidän riidastamme. Sam kulta tule avaamaan ovi!”
Hetkeen ei kuulunut mitään ja Heidi oli jo menossa rappusissa poispäin, kun ovi avautui.
”Tule Nene sisälle. Meidän pitää puhua.” Sampsa sanoi apeana eikä edes vilkaissut Heidiä ennen kuin…
Asunnossa haisi väljähtänyt kalja mikä otti Heidin nenään. huoneessa oli kellertävä valistus sillä Sampsalla oli keltaiset verhot, ne olivat kiinni ja ulkona paistoi aurinko. Tunnelma oli apea. Heidi aisti että Sampsalla ei ole hyviä uutisia.
”Sam..” Heidi avasi keskutelun.
”Ei Nene.. Anna mun puhua” Sampsa sanoi eikä vieläkään katsonut Heidiä.
Sampsa istui sohvalle missä lojusi vielä eilisiä kaljapulloja.
”Mä en tiedä miten mä tän sanon…” Sampsa aloitti kasvot haudattuna kämmeniin.
Heidi seisoi olohuoneen ovella ja odotti.
”Älä ota tätä mitenkään ittees.. tää ei johdu susta..” Sampsa sanoi ja nojasi otsalla kämmeniinsä.
Heidi oli edelleen hiljaa ja istuutui Sampsaa vastapäätä olevalle sängylle. Heidi laittoi kätensä Sampsa polvelle.
”Älä” Sampsa sanoi hiljaa.
Heidi vetäisi kätensä pois. Tuli pitkä ja ahdistava hiljaisuus näiden kahden keskuuteen.
Sampsa nosti katseensa nyt Heidiin, huokaisi raskaasti ja sanoi sitten:
” Mä oon pahoillani Nene, mutta… mutta… mä oon kiinnostunu yhestä toisesta. Siis ei sussa mitään vikaa oo mutta.. mulla ei oo enää tunteita sua kohtaa. Ne on kuihtunu pois..”
Sampsa näki kuinka Heidin silmäkulmaan nousi kyynel.
”Selvä” Heidi sanoi ja kuulosti kauhean välinpitämättömältä.
”Mä oon pahoillani. Sä oot ihana ihminen mutta…”
”Mutta mitä? Onko se Leena?”
”Leena?”
”Niin LEENA. Mitä hänessä on mitä minussa ei ole?”
”Ei se…” Sampsa änkytti.
”Sano nyt. Onko se Leena?” Heidi korotti ääntään.
”Ei” Sampsa huokaisi ja pyyhkäisi hiuksensa naamaltaan.
Heidi alkoi hengittämään raskaasti. Hän oli Sampsalle todella vihainen.
”Kuka se sitten on?”
”En mä voi kertoa”
”Jaahas! No ei minua olisikaan kiinnostanutkaan! Hyvää loppuelämää vaan sitten!” Heidi sanoi, nousi sängyltä, juoksi ovelle ja paukautti sen voimalla kiinni.
Sampsan silmiin kohosi myös kyyneliä. Hän lyyhistyi sohvalle ja alkoi itkemään helpotuksesta.
”Nyt minun ei tarvitse tehdä tätä enää ikinä” Sampsa sanoi ja puolen tunnin päästä hän oli nukahtanut sohvalle.



Oli aika helppo kirjottaa toi eroamis kohta ku oon ite joutuny tekee saman ja samasta syystä.
Joo tiedän ett' teitä kiinnostaa mutta halusinpahan kertoa! Very Happy
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeThu Apr 09 2009, 11:59

Jatko oli kiiva. Edelleenkin niitä kirjoitusvirheitä oli liikaa ja jaksotusten puutetta ja sitä rataa, mutta juoni on silti mielenkiintoinen : )
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeSat Apr 11 2009, 18:12

Tulin tänne foorumille jatkon toivossa, mutta en silti uskonut että tämä olisi jatkunut. Vaan oli se sittenkin, kiitoskiitos vain kovasti.

Kuten mainittu, juoni on mielenkiintoinen etc. Tykkäsin niin noista tämänkin jatkon tapahtumista. Lyhyesti sanottuna toivon vaan lisää ja lisää!
Quote :
”Kuka se sitten on?”
”En mä voi kertoa”
Hmmh, hymyilin tuolle. Oioioi.

Back to top Go down
Cemira

Cemira


Female Number of posts : 37
Age : 30
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 2008-07-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeSun Apr 12 2009, 10:56

Niin milloin sitä jatkoa tulisi? Jäit niin hyvään kohtaan...
Back to top Go down
Ewwu

Ewwu


Female Number of posts : 192
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2008-02-24

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon Apr 13 2009, 00:28

AWWWIIII!♥ Voi Saana sentää miten mä voin tätä rakastaa! Mä oon samaa mieltä Örvin kanssa ett virheitä on edelleen liikaa, puheen vuorot kanssa niissä mättää kanssa joku, älä ota ittees tätä ja jaksotusta voisi olla enemmän, mutta muuten tää on loistava!♥ Senkus vaa kirjoitat lisää!

-Stalantypy
Back to top Go down
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: tässä uutta.. yritän kovasti kirjottaa neuvojen mukaan.. :D   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeSun May 03 2009, 20:40

Jussi oli viimeiset puolituntia vain istunut sängyllään ja tuijottanut valokuvaa missä olivat kaikki Sampsasta Tomiin kaikki Jussin kaverit.
”Voi Sampsa” Jussi huomasi sanovansa ääneen.
”Sampsa jätti Heidin MUN takia.. siis MUN.. Jussin!”
Jussi oli miettinyt päänsä puhki uskaltaisiko hän mennä Sampsan luokse ja vaikka tuosta suudelmasta ei ollut kuin tunteja hän oli jo alkanut miettiä tunteitaan Sampsaa kohtaa. Olivatko ne samanlaiset kuin ennen?
Jussi pudisti päätään ja otti puhelimensa käteen. Hän alkoi näppäillä viestiä:
*Moi Sam! Ootko ok? Aattelin vaan että voitaisko me nähä tossa kaheksan pintaan? Voitais jutella. Lähen kävelemään sinne päin ennen kaheksaan.*
Jussi laittoi puhelimensa yöpöydälleen ja laski päänsä rauhallisesti tyynylleen. Hän vajosi nopeasti uneen. Hän näki hassua unta itsestään ja Sampsasta.
Jussi kävelee pimeällä kadulla ja ainoana vähäisenä valaistuksenaan ovat sinertävät katulamput. Katua reunustaa hyvin hoidettu kuusiaita. Hän kävelee vielä hetken ja seuraavan mutkan takaa Sampsa tulee vastaan. Jussin sydän hakkaa hulluna. Mitä hän tekisi kun Sampsa olisi likeellä? Jussi alkaa kiihdyttämään vauhtiaan, mutta sitten hän tajuaa ettei hän liiku mihinkään. Sampsa kyllä liikkuu ja yhtäkkiä Jussin valtaa outo tunne. Jussi pysähtyy ja Sampsa on enää metrin päässä hänestä. Jussi ojentaa kätensä ja Sampsa ojentaa omansa. Juuri kun heidän kätensä koskettavat Sampsa hajoaa tomuksi ja lentää tuulen mukana pois Jussin luota.
Jussi säpsähtää hereille. Hän katsoo hieman sumuisin silmin puhelimensa kelloa. Se näyttää 20:05.
”Jumaliste” Jussi huudahti.
Hän tajusi vielä katsoa tarkemmin näyttöä.
”Oho! Yksi viesti.. Sampsalta…”
Jussi lukee viestin ja nousee salamana pystyyn sängyltä.
”Hemmetin jumaliste! Toivottavasti Sampsa ei pahastu jos myöhästyn vähäsen.” Jussi haroo hiuksiaan eteisen peilin edessä.
”Nyt saa hiukset olla!” hän sieppaa avaimensa ja ryntää ulos.
Jussin ainoina valaistuksena ovat sinertävät katulamput. On ihan hiljaista. Ei kulunut edes auton ääntä. Ihan kuin koko kaupunki olisi mennyt nukkumaan vain Sampsan ja Jussin takia. Jussi hölkkää sinertävää katua pitkin jota reunustaa trimmattu kuusiaita. Hän rupeaa juoksemaan ja jo seuraavan mutkan takana hän huomaa Sampsan.
Sampsakin kiihdyttää vauhtiaan ja hetken päästä pojat seisovat vastakkain katulampun alla. Sampsa katsoo Jussia ja sanoo hengästyneenä:
”Jussi sori siitä suukosta.. mä en…”
Jussi keskeytti Sampsan:
”Sam…älä ole!” Jussi sanoi ja laittoi Sampsalta hiussuortuvan korvan taakse.
”Jussi mitä sä..?”
”Älä sano mitään” Jussi vaiensi Sampsan.
He katsoivat toisiaan silmiin pitkään ja ihan hiljaa. Yhtäkkiä kummatkin tunsivat hassun tunteen vatsanpohjassaan.
”Jussi…”
”Hys!” Jussi sanoi ja suuteli Sampsaa nopeasti.
Sampsa katsoi Jussia ja suuteli tätä takaisin.
”Mä taidan rakastaa sua!” Sampsa sanoi.
Jussi hymyili.
”Niin mäkin sua”
”Oikeestikko?” Sampsa iloitsi ja otti Jussia kädestä kiinni.
”Oikeesti” Jussi sanoi ja suuteli Sampsaa uudestaan.

*Onko meillä tulevaisuutta?* ON!


F*cking happy end<3!! Very Happy

Tack tack ku jaksoitte lukea! Ehkä tässä joskus väsään uutta Very Happy
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon May 04 2009, 10:25

Olipas kaunis loppu Smile
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master


Male Number of posts : 279
Age : 35
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon May 04 2009, 12:05

Siisti.
Back to top Go down
Albireo




Male Number of posts : 171
Age : 33
Registration date : 2007-07-06

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon May 04 2009, 14:59

Ois ollu hassumpi kun tuon Jussin suukon jälkeen Sampsa olis ilmoittanut "Niin olin sanomassa että se suukko oli virhe, en minä pidäkään sinusta". Olis ollut draamaa kerrakseen (: Mutta hieno noinkin, lisää tarinoita tulemaan vaan.
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitimeMon May 04 2009, 15:48

Voi jestas. Nytkö se jo loppui? Vastahan se alkoi. : D

Tietysti aina olisi kiva lukea lisää, mikäli mahdollista. ; D

Mutta kiitos vaan kovasti tästä, tykkäsin kovasti, ihan joka osasta!
Back to top Go down
Sponsored content





Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Empty
PostSubject: Re: Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?   Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Nickki kirjoittaa: Onko meillä tulevaisuutta?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Suomenkielinen SO. Board :: Fanitaidetta-
Jump to: