SO. Board
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SO. Board

Keskustelualue Stala & So.-faneille
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Show by SO.Show by SO.  Log in  

 

 Lävistykset&tatuoinnit

Go down 
+6
Nickki
Sinttu
Monstermama
Blackwolf
Örvis
Daughter of beast
10 posters
AuthorMessage
Daughter of beast

Daughter of beast


Female Number of posts : 132
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2007-11-18

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeFri Oct 31 2008, 16:50

Legendaarinen ja yyber puhkikulutettu aihe, mutta minkäs teet xD
Sitä paitsi kiinnostava tietää teidän lävistyksistänne ja tatuoinneistanne, jos siis sellaisia omistatte Very Happy
Itse omistan normaalikorvisten lisäksi rustokorun ja vertical labretin, enkä ole näitä katunut.
Tietenkin äiti ekana aprikoi onko mun viisasta antaa lävistää neulalla alahuuli, mutta rauhottui kun sanoin, että otan sen pois, jos sen kanssa tulee ongelmia. Tosin onhan äiti tuota nätiksi sanonut Very Happy
Hah, tänään kummitädin luokse, se ei vielä tiedä tästä. Mielenkiintoista kuulla mitä täti tykkää xD

Ja sitten teidän armahaisten omia kertomuksia, mielipiteitä ja juttuja tänne.
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeMon Nov 10 2008, 16:41

Nooh.. itse en omista minkäänmoisia lävistyksiä taikka tatuointeja. Korvikset on, mutta niitä ei kait luetella läväreiksi. Enkä oo harkinnutkaan ottavani yhtään mitään.
Ja jos lyhyen mielipiteen noista sanoisi, niin ovathan nuo pienet lävistykset ja tatuoinnit nättejä. On isommatkin joskus hienoja, riippuu kenessä ne roikkuu.
Tuo sun avasi on todennäköisesti kuva vertical labretistasi? Very Happy
Ja mitäs täti tykkäsi korustasi? Very Happy
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast


Female Number of posts : 132
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2007-11-18

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeMon Nov 10 2008, 17:32

Jep, omasta huulestahan tuo kuva on.
Nooh, täti totesi heti ovella:
"Sä olet ottanut uuden lävistyksen."
Kyllähän se armas tätikulta sanoi, ettei tykkää, muttei onneksi mitään moraalisaarnaa pitänyt.
Heräsi sen uteliaisuus myöhemmin kuitenkin.
"Eiks toho satu kun sä teet tolleen?" "Miten sä voit isona laittaa huulipunaa?" xD
Eli kyllähän se taisi sen hyväksyä Very Happy
Back to top Go down
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeMon Nov 10 2008, 18:32

Nätti Very Happy
Mutta kiva, että tätis ei hirttäny.

Ois kiva kuulla muidenkin boardilaisten läväri/tatskakertomuksia.. jos teillä on..
Back to top Go down
Blackwolf

Blackwolf


Female Number of posts : 304
Age : 31
Paikkakunta : Tuusula
Registration date : 2007-05-11

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeMon Nov 10 2008, 22:08

Tähä välii änkeen et joo, normit korviksetki on läväreit, ne on lävistyksii korvassa. :> Ei mitää sen tärkeempää asiaa :'D
Back to top Go down
http://the-blackwolf.deviantart.com
Örvis

Örvis


Female Number of posts : 596
Age : 31
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 2007-05-04

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeMon Nov 10 2008, 22:12

Oiku kiva, tuli heti tosi kovis olo Smile
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeTue Nov 11 2008, 13:13

Onkos kellään mitää tatskoja? Taitaapi olla tän boardin väen vartalokoristukset aika vähissä.

Mulla on ne 1,6 - 3,2 mm teräshevosenkengät korvis (tosin niitä on se 8 kpl) et siin on mun tarina tän jutun suhteen.


Last edited by Monstermama on Tue Nov 18 2008, 20:38; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sinttu

Sinttu


Female Number of posts : 314
Registration date : 2007-05-01

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeTue Nov 18 2008, 16:59

On vähissä nuo koristukset näemmä muillakin, multa löytyy ihan normisti yksi korvispari eikä mitään sen enempää. Korviksia otan todennäköisesti lisää, ehkä jossain välissä kun siskon kanssa käydään ottamassa.

Tatuointeja kun ei ole, eikä ole suunnitelmissa.


Last edited by Sinttu on Fri Nov 22 2013, 23:22; edited 1 time in total
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast


Female Number of posts : 132
Age : 32
Paikkakunta : Turku
Registration date : 2007-11-18

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeSun Apr 05 2009, 16:40

Monstermama wrote:
Onkos kellään mitää tatskoja?

Joo, tää ois kiva tietää. Monesti oon kuullu, että ei tatuoinnin otto satu, osa televisiossa meinaa pyörtyä ja vastaavaa.
Kiva olis kuulla jonkun boardilaisen mielipide, mutta pahahan se on, jos ei kenelläkään ole.
Itse tatuoinnista haaveilen ja ideakin olisi jo valmiina. Jossain vaiheessa sen kyllä hankin, saa nähdä hankkiiko äippä sen ensin xD
Back to top Go down
Monstermama

Monstermama


Number of posts : 245
Registration date : 2007-05-06

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeSun Apr 05 2009, 18:26

Kyllä tatskan otto jonkin verran sattuu. Riippuen paikasta mihin se tulee. Luun lähellä tekee kipeenpää. Mutta kyllähän sen kestää. Telkku nyt on telkku ja ehk jenkkiohjelma..... Omaa kokemusta ei tosiaan ole, mutta kaveri kertoo.
Back to top Go down
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Pakko nyt kirjottaa tänne!   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeTue May 26 2009, 20:20

Hihi..
En omista tatuointia mutta ensvuonna omistan. Meinasin Lordin logon siivillä ottaa niskaan.
Ja lävistyksistä.. omistan 5:et korvikset kummassakin korvassa ja oikealla puolelle huulessa on rengas ja nenään on tulossa^^ tahtoisin kyllä sen oikealle puolelle sen nenäkorunkin kun stalalla ja nick:illä on mutta en viiti ottaa ku toi huulilävistyski on oikealle puolella dam!

Very Happy:D kiitos nam!

et kyllä Daughter of beast arvaa mitä mummo tokaisi kun näki huulilävistyksen?

"Mikäs tuo on?" sit tuli vaan jotain juttua ja sanoin että etkö sä sit enää myönnä mua sun lapsenlapseksesi ja mummo vaan tokas että en Very Happy ja äiti sano kanssa ettei myönnä mua lapsekseen^^ että i love you granny and mom<3 no ei vaa on ne oikeesti ihania Very Happy
Back to top Go down
Nickki

Nickki


Female Number of posts : 16
Age : 32
Paikkakunta : Laukaa/Suolahti
Registration date : 2008-12-22

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeTue May 26 2009, 20:23

et kyllä Daughter of beast arvaa mitä mummo tokaisi kun näki huulilävistyksen?

"Mikäs tuo on?" sit tuli vaan jotain juttua ja sanoin että etkö sä sit enää myönnä mua sun lapsenlapseksesi ja mummo vaan tokas että en Very Happy ja äiti sano kanssa ettei myönnä mua lapsekseen^^ että i love you granny and mom<3 no ei vaa on ne oikeesti ihania Very Happy
Back to top Go down
-Nash




Female Number of posts : 73
Age : 37
Paikkakunta : Hellsinki
Registration date : 2011-02-05

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeMon Feb 07 2011, 18:28

Nash tunkee nokkansa myös tänne.
Elikäs.. Teininä tuli typerästä syystä hankittua kulmalävistys, mutta kasvoi myöhemmin pois. Crying or Very sad Mutta lävistykset ja tatuoinnit veivät sydämeni jo tuolloin kokonaan. Läväreitä ei kulmakorun jälkeen tullut lisää, en omista nykyisin edes korviksia, mutta mutta.. Tatskoi löytyy kolme, kummassakin ranteessa ja niskasta löytyy myös. Ja lisää tahdon, kunhan vain rahaa ois tarpeeksi. Ja tuo kipu kysymys, hmm.. Eniten tähän pätee se oma kipukynnys ja tietenkin mitä ohuempaan ihoon tai jos luun päälle tatuoi, niin sattuu enempi. Ja ite huomannu sellaisen seikan, et naiset ovat hellempiä tatuoimaan kuin miehet. Hih. Mutta tässäkin puhuu vain oma kokemus.
Back to top Go down
Chrisuu

Chrisuu


Female Number of posts : 37
Age : 29
Paikkakunta : Pori
Registration date : 2010-10-07

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeFri Feb 11 2011, 14:48

Haluaisin huulikorun, mutta vanhemmat on kovasti sitä vastaan! Tatskakin olis ihan kiva! Ne on hienoja, mutta niitäkin vastaan mun vanhemmat on!
Back to top Go down
Elentharus

Elentharus


Number of posts : 273
Age : 30
Paikkakunta : Hellsinki, The Suomaa
Registration date : 2007-05-04

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeFri Feb 11 2011, 15:11

Mä voisin ehkäjoskus ottaa huuleen (tai nenään) keskelle, mutta ei mua oikeastaan vielä niin kauhesti kiinnosta. Tatuointikin olisi hauska, mutta sen pitäisi sitten olla tosi hieno enkä tiedä mikä olisi niin hieno :'D Toisessa korvassa on reikä, samassa oli toinenkin mutta se tulehtui ja otin pois.
Back to top Go down
Nebel




Female Number of posts : 26
Registration date : 2011-02-24

Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitimeThu Feb 24 2011, 20:28

Multa löytyy vasemmasta korvasta kolme reikää ja oikeesta yksi. Lisää korviksia ois toki hauska ottaa, tosin äiti ei tykkää. Kattoo sit parin vuoden päästä. Tatuoinnin voisin ottaa, jos ois joku tosi hieno ja silleen että sillä ois tunnearvoa.
Back to top Go down
Sponsored content





Lävistykset&tatuoinnit Empty
PostSubject: Re: Lävistykset&tatuoinnit   Lävistykset&tatuoinnit Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lävistykset&tatuoinnit
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SO. Board :: Muu löpinä :: Muu Löpinä-
Jump to: